tisdag 25 augusti 2009

Hola bandola hela dagen lång

Vi har befunnit oss på hemlig ort hela helgen (börjar på V slutar på arberg....) Efter vi kommit hem från sommarstugan kom min svåger med familj och det var fullt ös med de tre barnen här! Vi bjöd på äppelkaka o vanlijsås.
Igår kom svärföräldrarna hit och käkade fylda paprikor o jag gjorde då en bärpaj som faktiskt blev supergo!
Idag ska jag hålla privatträning i klicker o lilla Selma ska följa med! Det ska bli skoj och jobba lite.
Jag lägger in en söt bild på Selma och mig från när vi satt i soffan häromdan.
Ha det gott
Kram

1 kommentar:

  1. Hihi vilken mysig bild :)

    Jaaa, fy fan för att ta tag i skiten nu igen o styra upp allt... Jag förstår inte hur svårt de ska vara att lära upp ny personal i god tid inför hösten. Antar att T.A bara struntat i det... :(

    Ska komma ihåg dina visa ord, hihi inget jobb efter 17.00 och jag kommer heller inte hoppa in på tomma pass. Kan inte det ens, så de blir lätt. hehe

    JAAA! Klart vi ses snart igen... Vi kan ta o komma till backaplan så kan vi kika lite. =)

    Puss o kram

    SvaraRadera

Lilypie First Birthday tickers