torsdag 27 augusti 2009

Fasen

Jag har scrappat ihop ett bildkollage med nytagna bilder av Selma i soffan, men den jäkla datorn eller vad det är som ställer till det lägger inte det som en bild jag kan få upp, så det får bli en annan dag. Orkar inte starta om datorn, vilket troligtvis är det som behövs.
Ikväll är det tvättid som gäller. Martin är aptrött efter jobbet så det blev min uppgift att ta tvätten o han har en skrikig Selma.
Tidigare var jag, Selma o Tea i Hjällbo och vattnade en kompis blommor. Hon är snart tillbaka från 3 veckor i Vietnam. Därefter tog vi en promenad. Sedan har jag rört ihop en sats äppelmos som ska svalna o hällas i burkar. Kan vara gott för Selma o testa på så småningom. Och ikväll blir det tacokväll!
Nu måste jag ner till tvätten... tjohooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie First Birthday tickers